Siz asgari ücretli bir çalışanın işverene maliyetini biliyor musunuz?Sadece maaş olarak bakmayın.
Sigortası, yemeği, yolu, vergisi, derdi, sıkıntısı..
Asgari ücretli bir çalışanın işverene maliyeti 2950 TL++
Herkes işçi açısından düşünüyor ancak işveren açısından da görmek lazım.
Bu ülkede işveren için her şey çok maliyetli.
İşveren de olabildiğince az adam çalıştırarak çok iş yaptırmak istiyor.
Haklı mı? Asla değil.
Ama durum bu..
Resmin bir yerine bakmayın, tablonun bütününe bakın..