arkadaşlar son zamanlarda bakıyorum jahren şunu izlemiş jasua bunu izlemiş diye millet videolar atıyor izlenmeleride çok iyi
şimdi benim soracağım ben adamın izlediği videoyu değilde kendi izlediğim videoyu yorumlayıp atsam video sahibinden telif yermiyim. Mesela örnek veriyorum sağ köşeye kendimi koyacam videoyu izlerken yorum yapacam bu haber videosu olur youtuber videosu olur bu paranormal video çekenlerin deşifresi vs. gibi
bilgisi olan cevaplarsa çok sevinirim iyi çalışmalar
Telifli video izlerseniz, para kazanamazsınız. Para kazanmanız kapanır, videonuzu yayınlamaya devam edersiniz. Youtube'da gördüğünüz birçok videonun para kazanma özelliği kapalı aslında. Ha keza aynısı film fragmanları için de denilebilir. Siz film fragmanını izleyip yorumlarsanız; telif yersiniz ve para kazanmanız o videodan kapatılarak tüm para fragman sahibine aktarılır

Ama eğlence olarak yaparım, izleyici de çekerim diyorsanız, bol şans ve sabır dilerim.