Sektörün zor olduğundan dolayı taban fiyatları belirlenmiş ama panel ile işlemlerde her kullanıcıya sanki farklı üyeler mi gönderiliyor? x kişiye de aynı beğeni, takip gönderiliyor y kişiyede. Kesinlikle kaldırılmalı yada taban fiyatları aşağı çekilmeli.