+ satış yapan arkadaşlar kusura bakmasın ama piyasada gerçek takipçi diye satılan paketlerde gelen takipçilerin çok çok büyük kısmı hatta çok az bir kısmı hariç nerede ise tamamına yakını"BOT !" (Kimse kimseyi kandırmaya, maval okumaya kalkmasın lütfen..) (Takipçi çektiren görüyor neyin ne olduğunu) Hatta kalitesiz bot.. saçma sapan sayfa adlarına sahipler (addfdsdsd vb), hesapların çoğunun profil resmi bile yok hatta tek bir gönderisi dahi yok.. Ama sorduğunda bot takipçi yok deniyor, sende gerçek takipçi siparişi veriyorsun gelen bildiğin düpedüz bot hesaplar, bari kaliteli olsalar gam yemeceğim bakınca bariz ben botum diye bağıran hesaplar bunlar.... Bu limitler kesinlikle kaldırılmalı.. Hem kazıklanıyoruz bir de üzerine forum kurallarına uymak için üste fazla ödeme yapmak zorunda bırakılıyoruz. Yok böyle saçmalık..