5 yıllık makine mühendisinin 2250 TL aldığını öğrendikten sonra çokta şaşırmadığım maaş.
O mühendiste iş yoktur, boştur. Benim arkadaşım inşaat mühendisliğini bitirdi ilk işine 14.000 lira maaşla başladı. Herkes 2000 lira veya 14000 lira maaş alacak demek değil bu tabii ama mühendisliği sırf askerliği kısa dönem yapmak için okuduysa 2250 lira bile fazla. Kaldıki bir insan asgari ücretle başladığı bir iş yerinde bile 5 senede maaşını 2250'den daha fazlaya çıkartabilir. Çalışmaya bağlı, emeğe bağlı, ilgiye bağlı. Maaş meselesini sektöre yıkmak doğru değil. Maaş insana göre değişir.