Alt limit bence kalkmamalı çünkü neden diye soracaksınız şimdi birisi dicek 1 k takipçi 1₺ diyo öbürü de diyor ki 50 kuruş ve bu da adaletsizlik yapılacak gibi duruyor bence limitler kalkmasın ama satış yapan arkadaşların sitelerinin fiyat listesine bakılsın değişiminde banlanması daha rahat olabilir.