Oda farkında Türkçe'sinin düzgün olmadığının imzasında yazıyor zaten çok üstüne gitmeyin düzeltebilecek olsa her konusunda ve mesajında bu kadar eleştiriye ve polemiğe girmek istemez düzeltirdi sanırım en azından ben o şekilde düşünmek istiyorum.
Sadece domainle iş bitmiyor eğerki blogger alt yapısı kullanmaya devam etmeyeceksen yani domaini blogger'a yönlendirmeyeceksen birde hosting ihtiyacın olacaktır.
Hosting içinde sponsorluk buradan bulabilirsin:
https://www.r10.net/hosting-sponsorluk/
teşekür ederim

bide alan adı almam lazım