LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oda farkında Türkçe'sinin düzgün olmadığının imzasında yazıyor zaten çok üstüne gitmeyin düzeltebilecek olsa her konusunda ve mesajında bu kadar eleştiriye ve polemiğe girmek istemez düzeltirdi sanırım en azından ben o şekilde düşünmek istiyorum.

Sadece domainle iş bitmiyor eğerki blogger alt yapısı kullanmaya devam etmeyeceksen yani domaini blogger'a yönlendirmeyeceksen birde hosting ihtiyacın olacaktır.

Hosting içinde sponsorluk buradan bulabilirsin: https://www.r10.net/hosting-sponsorluk/
teşekür ederim bide alan adı almam lazım