Oda farkında Türkçe'sinin düzgün olmadığının imzasında yazıyor zaten çok üstüne gitmeyin düzeltebilecek olsa her konusunda ve mesajında bu kadar eleştiriye ve polemiğe girmek istemez düzeltirdi sanırım en azından ben o şekilde düşünmek istiyorum.

Sadece domainle iş bitmiyor eğerki blogger alt yapısı kullanmaya devam etmeyeceksen yani domaini blogger'a yönlendirmeyeceksen birde hosting ihtiyacın olacaktır.

Hosting içinde sponsorluk buradan bulabilirsin: https://www.r10.net/hosting-sponsorluk/