Aliexpress olsa satıcıya söylerseniz düşük gösteriyor sıkıntı olmuyor ama Amazon'un düşük yazacağını sanmam. Gümrük işleyişi biraz garip Türkiye'de 200$ ürün alırsın sıkıntısız gelir 30 dolarlık üründe vergi çıkar şans.