2 senede bir hocam



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam hocam. Gürcü vatandası bir dostumuz var. Oradan arabayı buraya getirse senede bir gitmek zorunda mı? Ve orada mercedes vs. Orijinal bayisi bulunuyor mu?
2 senede bir hocam ve var bircok arabalarin bayisi