Nedir bu deneyimli çalışan merakı anlayamıyorum. Büyük bir firmam olsa, 20 kişi çalıştırmam gerekse 5 kişi deneyimli, 15 kişi de yeni mezunlardan seçerim. Deneyimli insanlar genelde egoist, en iyisini ben bilirimciler oluyor. Genç yeni mezunlar meraklı, hevesli ve hırslılar. Hep yanlış kafalardayız bence..
Deneyimli olsun ama deneyimsiz maaşına razı olsun. İşverenin kafası bu.