Nedir bu deneyimli çalışan merakı anlayamıyorum. Büyük bir firmam olsa, 20 kişi çalıştırmam gerekse 5 kişi deneyimli, 15 kişi de yeni mezunlardan seçerim. Deneyimli insanlar genelde egoist, en iyisini ben bilirimciler oluyor. Genç yeni mezunlar meraklı, hevesli ve hırslılar. Hep yanlış kafalardayız bence..