İşverenin bu işten büyük kazancı olmadığı açıkça ortada istediklerine cevap verebilecek kendi bütçesini fazlada zorlamayacak birisi arıyor çünkü tam emin değil bu çalışan ona ne kadar faydalı olacak bilemiyor. Ama şundan emin olun bu işveren o çalışandan fayda görürse değeri kadar maaş verecektir. Şu an işlerini büyütmeye yönelik risk alıp bir çalışan arıyor. Bu çalışanda kendini geliştirirse eğer zaten bu işyerinden aldıklarıyla diğer işyerinde 2500tl maaş ile kendine işe başlama fırsatı yaratacaktır .
Valla hocam siz emin olun kazanmaya başladığı an arkadaşı şutlayacaktır ben yaparım bunu diye. Memlekette çakal çok ne yazık ki. Ayrıca dijital pazarlamasını, içerik yönetimini ve e-ticaret sitesini yönetecek arkadaşa 2500TL bile çok az ki bu üç işte de başarılı olmak için 3 ayrı uzman lazım, tek kişi 24 saat de çalışsa hepsini layıkıyla yapamaz.