Teknolojik olarak Türkiyeden gerideler mi? Gelip oraya proje yapsak tutturabilir miyiz? Buradaki büyük projeler orada yapılmış mı ?
Çalışma izni nasıl alınabilir?
Bir de dilini öğrenmek çok zor gibi duruyor, sizce öğrenilebilir mi
Şimdiden yanıtlar için teşekkürler.