Teknolojik olarak Türkiye’den gerideler mi? Gelip oraya proje yapsak tutturabilir miyiz? Buradaki büyük projeler orada yapılmış mı ?

Çalışma izni nasıl alınabilir?

Bir de dilini öğrenmek çok zor gibi duruyor, sizce öğrenilebilir mi

Şimdiden yanıtlar için teşekkürler.