Malesef her sektörümüz bu şekilde. İstanbula yeni geldiğim zamanlarda üretim planlama uzmanı olarak (Güya tanıdık vasıtasıyla gidiyorum referans sağlam ) gidip konuştuğum işte adam (Fabrika genel müdürü ) bana bilgisayarımızda outlook bozulursa da sen bakıp çöze bilecek misin? diye sormuştu.
Tüm sektörlerde durum bu arkadaşlar malesef ama burda bizim duruşumuz önemli. Biz taviz vermezsek, işimizi doğru yapar ve sunarsak kaçacak bir yerleri yok ya da kalitesiz yapılacak işlere mahkumlar.