gayet güzel anlatmış ilanda
ve bu işleri layıkıyla öğrenip yada tecrübesini arttırıp başka bir firmaya daha iyi bir scalada transfer olabilir işe alacakları arkadaş.

çalışma şartlarıda iyi maaşta kötü değil bu şartlara çalışacak diplomalı işsiz çok ama işverende haklı adam üniversite okumuş ama boşa okumuş mülakatta ne insanlar çıkıyor insanın aklı almıyor