Merhaba , arkadaşlar bu akşam iphone marka cihazımı düşürdüm ekranı kırıldı dokunmatik çalışıyor apple 1.180 TL fiyat çıkardı dışarıdaki bir telefoncu ise sağlam bir arkadaş 350 TL fiyat çıkardı Dışarıda yaptırınca garantisi bozulacak fakat servis yüksek bir fiyat söylüyor kararsız kaldım sizce ne yapmalıyım ?