Selamlar,
Aşağıdaki kodu
for (int i = 0; i <= 3; i++)digitalWrite(LedPins[i],!PinStatus[i+1]);
Şu şekilde değiştirin...
for (int i = 0; i <= 3; i++){
digitalWrite(LedPins[i],!PinStatus[i+1]);
// 5 saniye yansın ve sönsün
if(PinStatus[i+1] == true){
delay(5000); // 5 saniye
PinStatus[i+1] = false; // lambamizi sonduruyoruz
digitalWrite(LedPins[i],!PinStatus[i+1]); // relay a digital pin araciligiyla gonderiyoruz
}
// 5 saniye yansın ve sönsün bitti
}