Selamlar,
Aşağıdaki kodu
for (int i = 0; i <= 3; i++)digitalWrite(LedPins[i],!PinStatus[i+1]);
Şu şekilde değiştirin...
for (int i = 0; i <= 3; i++){
    digitalWrite(LedPins[i],!PinStatus[i+1]);


    // 5 saniye yansın ve sönsün
    if(PinStatus[i+1] == true){
        delay(5000); // 5 saniye
        PinStatus[i+1] = false; // lambamizi sonduruyoruz
        digitalWrite(LedPins[i],!PinStatus[i+1]); // relay a digital pin araciligiyla gonderiyoruz
    }
    // 5 saniye yansın ve sönsün bitti
}