Mira.Net.TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler güzel yorumunuz için . Ben vakit bulup pek kafa yoramıyorum, asıl size bol kazançlar. Zaten pek bir şey kalmadı. Olurda bir gün yükselirse geri alırım Saygılar.
Mantığın işleyişi açısından basit bir örnek vereyim : ) İlk mesajda belirtmiştim, 16672'den btc'yi 4.70 ltc olarak çevirdim demiştim. Yaklaşık 10 dakika bile geçmeden 16790'dan btc'ye tekrar geri döndüm. Ardından tekrar 16668'ten ltc'ye çevirmek için 4.74 alım yazdım. Damlaya damlaya göl olur diye boşa dememiş atalar. 16669'a kadar geri geldi ama 2 tane daha vermedi tırrıklar. Gelirse gelir, gelmezsede canımız sağolsun. Baktım ora kafamdaki fiyata tırt geldi, arada kafama yatan başka tahta olursa fiyatı kendimce uygun gördüğüm bu emri siler ona saldırırım.. Bu taktik ile az ama temiz ve garanti kazanç elde ediliyor en azından. (çoğu zaman) (Elbet arada çarpıldığımız da oluyor o ayrı) En risklisi al satta usdt ile olan. onda işlem yaparken çok dikkat etmek, iyi takip etmek ve birazda şanslı olmak lazım çünkü eloğlu çok acımazsız malı sen anlamadan elinden kapıyor, geri girmek istersen de işine gelirse diye caaart diye kitleyerek satıyor kafa coinler arası en azından makas her zaman için diğerlerine oranla daha az aralıklı oluyor. Hepimize bol kazançlar dilerim.