Bir ara IOTA popülerdi. Yok arkasında fujitsu, microsoft falan var dediler. Maksimum 5 dolara yükseldi sonra 1 dolara indi ve bahsi kapandı. Bitcoin konularıda azaldı görüldüğü üzere