Aslında genel istatistiğine baktığımızda önceki değerine dönüyor gibi ama ocak ayında bir miktar yatırım yaptım. Sırf fırsat varken almadık diye keşke dememek için. Ama şuanda keşke yatırmasaydım diyorum.
Sizce miktarı unutmalımıyım daha fazla zarar etmeden çekmelimiyim bilemiyorum. Yanlış zamanda yatırım yaptığımın ve bodozlama daldığımın sonradan farkına vardım.
Ben yatırım yaptığımda 5,300TL idi. Şuanda 1.500TL küsürlü.