AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemesi alınmış ama hâlâ transfer edilememiştir
Alıcam hacım alıcam, benden daha çok senindi. Alıştıra alıştıra alayım dedim... çocuk kötü etkilenmesin psikolojisi bozulmasın... ))

Belki 10 yıldır tanırım seni, 8 senedir de iletişimimiz bile olmamıştır. Ama düzgün insanlar birbirlerini seneler sonra da görse hatırlar ve tanırlar o yüzden domainim kalsın da sende kalsın

İtrader geçtim ama yılların dostluğuna istinaden de bu referansım da burada kalsın.

50.000 TL'ye kadar olan tüm satışlarında imzamı atarım kefiliyim. Paramı aldı domainimi vermedi diyenin ödemesini şahsi hesabımdan yapacağım.

(Laf olsun diye yazmıyorum. Referans olsun diye yazıyorum. Lafımın da arkasındayım. Mesajı da editleyen namerttir)

Yalnız ismimizin domainini senden alıcam ona iyi bak...

Şimdi whatsapp'dan yazıyorum sana ihs hesabımı, çok güzel portföyün var. Başarılarının devamını diliyorum

İyi çalışmalar.