alibyrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu kilit
Konuşmalarımızda script geliştirilecek, orasını kodluyorum, burasını kodluyorum dediniz. Şimdi siz scripti geliştirmeyecekseniz neden bu vaadler de bulundunuz? Sonrasında bu post neden kilit ile değiştirildi?