Aypi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam paranın yasak olma nedeni, bir ülkenin parasını başka ülkeye çıkarmak yasak. Yoksa havaalani vs ile alakalı değil. Birde kara parayı engellemek için.






Hocam siz paranın trden daha değerli olduğunu söylemişsiniz ben yıllardır trye para çıkarıyorum kurdan 1 tık fazla olduğunu görmedim.
Değerli olması demek kur farkı demek, hangi ülkeye gitsem TL'nin değeri Türkiye de ki kurdan daha düşük oluyor.

Bunu belirttim.

Türkiye de, TL olması gerekenden daha değerli gösteriliyor, USD/TL paritesi suni olarak değiştiriliyor.