Hava alanlarında neden fazla para girişi yasak ? Bunun nedenini bilen para kazanmanın formülünü bulur. Tabi kaçak yollar ile döviz getirip yurda sokanlar neden bunu yapıyor anlayın biraz.
Hocam paranın yasak olma nedeni, bir ülkenin parasını başka ülkeye çıkarmak yasak. Yoksa havaalani vs ile alakalı değil. Birde kara parayı engellemek için.
Hocam ben ne demişim?
Hayır kur farklı diyorsunuz, bende aynısını söylüyorum...
Hocam siz paranın trden daha değerli olduğunu söylemişsiniz ben yıllardır trye para çıkarıyorum kurdan 1 tık fazla olduğunu görmedim.