Anladığım kadarıyla arkadaş arbitraj yapıp kar elde etmek istiyor.

Aşağıda alıntı bir örnek var.
Alıntı
Finansal piyasaların birbiri ile entegre olması ile döviz arbitraj olanakları azalmasına rağmen yer arbitrajı hala en sık kullanılan arbitrajdır. Yer arbitrajı, bir ulusal paranın diğer ulusal para karşısındaki kurunun başka bir piyasadaki fiyat farklılıklarından yararlanılması olarak tanımlanabilir. Yer arbitrajının daha iyi anlaşılabilmesi için bir örnek vermek gerekirse, New York’ta dolar Türk lirası kurunun 1 dolar = 2,90, İstanbul’da ise 1 doların ise 2,95 olduğunu varsayalım. Dolar New York’ta daha ucuz olduğu için arbitrajcı New York’tan dolar alıp, İstanbul’da Türk lirasına çevirirse dolar başına 0,05 kuruş getiri elde eder.