PTT güzel bir firma. Ancak yıllık belirli bir miktarı sözleşmede imzalamak gerekiyor. Şeffaf kutu kabul etmiyor bir çok şube, Kapıda ödemeli fiyatı biraz yüksek geliyor bana ayrıca.
Aras kargo ve diğer kargoların 3 günlük bekleme süresini + gelen iadeleri düşünürsek yine de ptt kargo avantajlı. Ayrıca şeffaf poşeti kabul etmiyorsa müşteri kılsa ve ürünü görmek istiyorsa kontrollü teslim seçeneği mevcut. O şekilde de halledilebilir.