angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşma yapacaksanız kesinlikle ve kesinlikle PTT kargoyu öneririm. Ne kadar çok gönderirseniz o kadar az ödüyorsunuz. Kargo'yu gönderdiğinizde bekleme süresi yaklaşık 15 gün. Aras kargo'da bekleme süresi 3 gün. Kararınızı verin. Ayrıca devletin kargosu herhangi bir çalınma, kaybolma vs gibi şeylerde direk fatura tutarı ne kadarsa hesabına tak yatıyor. Ayrıca kapıda ödeme siparişlerde aynı gün hesabına paran yatıyor. Hiç kafanı ağrıtma. Kesinlikle ve kesinlikle PTT. Aras kargoyla yaklaşık 5 yıl çalıştık. Berbat bir firma.
PTT güzel bir firma. Ancak yıllık belirli bir miktarı sözleşmede imzalamak gerekiyor. Şeffaf kutu kabul etmiyor bir çok şube, Kapıda ödemeli fiyatı biraz yüksek geliyor bana ayrıca.