Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok acelesi yoksa türkçeleştiririm yarın bana ulasırsanız.ödeme içinde löseve en az 20 TL'lik bağış yapmanız yeterli gelir.
doktor her geçen gün gözümde daha bi büyüyorsun diycem de, daha fazla büyüme, arabaya sığmıycan artık