bunlar aylık maaş olamaz bunlar maaşsa bizimki nedir maaş gibi maaş insan duyunca bile mutlu oluyor böyle maaşlar var ve alan insanlar var
Bizim bölümün yöneticisi 15.000 gibi bir para alıyor. Data center müdürü 30.000 civarlarında. Bir de bilgi teknolojileri müdürü var en başta. Onu bilmiyorum