bunlar aylık maaş olamaz bunlar maaşsa bizimki nedir maaş gibi maaş insan duyunca bile mutlu oluyor böyle maaşlar var ve alan insanlar var
FerhatAYYILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim bölümün yöneticisi 15.000 gibi bir para alıyor. Data center müdürü 30.000 civarlarında. Bir de bilgi teknolojileri müdürü var en başta. Onu bilmiyorum