Doğru olabilir ama tüm forumu 15 yaş diye hedef alman kötü olmuş. sende bundan 3-4 sene önce 15 idin. Foruma yeni insanlar katılıyor ve d10 yaş sınırı belirlemiyor. Bizde tc sistemi ile +18 doldurmasını bilirdik.
Alıntı
ismaililhan alıntı;
Bende bunu anlamıyorum, "15" yaşındayız ya hani o yüzden üniversite 1 öğrencisiyim, aynı zamanda ülkenin en iyi şirketlerinden birinde (EKOL) çalışmışım, burada bir iki miras ve güven uğruna halen sitedeyiz ve halen bir şeyleri düzeltme çabasındayım. Forum karalama ise "evet" diyorsun karaladığın forumda yetkili başvurusu yapıyorsun? konu da da kendini savunup illaki yetkili olmalıyım çabasına girip 2 tane saçma kavga yüzünden forumu kötüleme yoluna gidiyorsun..

Bir şeyler düzeltelim dedikçe ipin öbür tarafı kopuyor. admin konuya girip bir yorum yapıyor diğer yetkililer başka alemde "a" bende yazmalıyım "a" bende bir öğüt vereyim. Saçma forum ekibini kesinlikle düzenlenecek olmuyor, olmuyorsa da oldurmaya gerek yok.