Suanda duzelttim r10'da mobil de bir sorun vardı hallettim
Teşekkürler.
Teşekkürler hocam önerdiğiniz SSD varmıdır ?
Hocam şöyle söyleyeyim abartmıyorum 0.50sn-1sn'yede açılan bilgisayar son 10 gündür 25-30sn'yede açılmaya başladı format atmak yerine aklıma SSD geldi