Ty3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suanda duzelttim r10'da mobil de bir sorun vardı hallettim





Teşekkürler.





Teşekkürler hocam önerdiğiniz SSD varmıdır ?




Hocam şöyle söyleyeyim abartmıyorum 0.50sn-1sn'yede açılan bilgisayar son 10 gündür 25-30sn'yede açılmaya başladı format atmak yerine aklıma SSD geldi
Kesinlikle Samsung EVO.