Arkadaş biraz uçuk konuşuyor, 3 farklı ülkede veri merkezi olan birinin tanınmıyor olması imkansız gibi, bu nedenle yalan olabilir.

Ancak r10'da yani aramızda milyoner onlarca kişi var kendilerini belli etseler kimse inanmaz