iCon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence troll olarak soruyolardır.

İyi güldüm.
ben diziyi izleyeli çok olmadı.2 ay filan önce bu konuyu görsem bende tanımazdım,aynı soruyu sorardım mesela.belki izlememişlerdir