demek böyle bir forum varmış..

3 tane datacenterim var diye sallamış, sonrasında da işte laf kalabalığıyla işi kapatmaya çalışmış. arkadaşlarında da dediği gibi 3 tane datacenteri olsa bu muhabbetlerle ne işi var. belki bu saydığı 3 ülkeden sunucu kiralamıştır..