Rica ederim, biz şirketi yaklaşık 3 ay önce kurduk zaten. O zaman Çiftlik Bank ile ilgili haberler vardı fakat henüz olay patlak vermemişti o nedenle kurulumu gerçekleştirebildik diye düşünüyorum. Yanılmıyorsam yukarda arkadaşların da bahsettiği gibi herşeyin patlak vermesinin ardından şuanda şirketlere onay da verilmiyor. Çünkü bu olaylar KKTC Maliye Bakanını epey bir çileden çıkarmıştı ve bu konuda sert yaptırımlar aldılar diye biliyorum.
Şuan Kıbrıs işi tamamen tıkanmış durumda.