Bugün bir açık artırma konusuna denk geldim birkaç ay önce 12 TL'den sattığım domaini benden alan arkadaş 150 TL'den satmış tabiki helali hoş olsun arkada bişey demiyorum ama çok büyük tutarsızlık var ortada. Ben açtığımda 2 teklif gelmişti satan kişinin konusunda 5 sayfa yorum var. Açık artırmadan birşey satarken bu riski göze alıyoruz ama sebebini anlayamadım ufak tefek fiyat farkı olur da bu çok fazla bence. Sizce neden olmuş olabilir?