Merhaba değerli r10 sakinleri,centos web panel kurdum ancak kendi nslerimi kullanamıyorum yani ne yaptıysam olmadı en son çareyi r10'a konu açmakla buldum,çok araştırma yaptım çok şey denedim konu açma taraftarı değilim ancak sizlerin yardımına burada ihtiyaç duydum.
Sorunum şu,godaddy'de mevcut alan adımı ns olarak kullanmak istedim.
http://prntscr.com/ixa5u5 bunun gibi bir çok denemeler yaptım fazla anlamadığım için random deneyip durdum.
burasıda şu şekilde ayarlı
http://prntscr.com/ixa68a ana bilgisayar adları bölümü
alan adımı ns1.destina-mt2.com - ns2.destina-mt2.com şeklinde kullanmak istiyorum cwp'de.
Cwp'de dns bölümü :
http://prntscr.com/ixa6mh
İnto dns:
http://prntscr.com/ixa8d7 açmak istediğim site destina-mt2.com değil başka bir alan adım var onu açmaya çalışıyorum bu onun çıktısı
yapmak istediğim şey cwp de xxx.com diye host açtığım zaman xxx.com alan adı yönetim panelinden ns1.destina-mt2.com,ns2.destina-mt2.com şeklinde nsleri yönlendirerek xxx.com domainini cwp ye bağlamak ama bunu bir türlü yapamıyorum yardımlarınızı bekliyorum