Merhaba arkadaşlar ziraat bankta 700 tl param var kullanılır bakiyede gözüküyor fakat para çekmeye 50 tl bile yazsam yetersiz bakiye diyor. Ne kredi kar tim ne kredim nede eksi hesabım var müşteri hizmetlerine baglanamiyorum neden olmuş olabilir