Eğer amacınız kilo vermekse uzak durun. İçindeki şeker sizi oldukça kötü etkiler. Antreman sonrası basit şekerler almalısınız. Örneğin muz. Antreman içi eğer aşırı yorgun düşerseniz, fıstık, fındık, üzüm, kayısı kurusu bunlardan 1 er tane yiyip enerjinizi tazeleyebilirsiniz. Veya antreman esnasında çikolatalı sütte oldukça iyi bir enerji takvisyesidir.
Doğru dediğiniz fakat benim öyle çokca bi kilo koşusu değil 4 5 kilo versem yeter ama öncelikli hedefim fit olmak için hantal bir durum oluşuyor yoksa
O dediklenizde çok iyi besinler evet ben bundaki ısrarım tek içecekte hepsi bi arada olması