Eğer amacınız kilo vermekse uzak durun. İçindeki şeker sizi oldukça kötü etkiler. Antreman sonrası basit şekerler almalısınız. Örneğin muz. Antreman içi eğer aşırı yorgun düşerseniz, fıstık, fındık, üzüm, kayısı kurusu bunlardan 1 er tane yiyip enerjinizi tazeleyebilirsiniz. Veya antreman esnasında çikolatalı sütte oldukça iyi bir enerji takvisyesidir.