Ben ******* severek kullanan birisiyim ve açıkçası konuda size yöneltilen bir suçlama var ergenler yorum yapmış bile olsa "ergen bunlar ya" diyerek geçiştirelemez. Size bir suçlama olduğu için tabii ki cevap hakkınız var ya orada ki şahıs iddiasının doğruluğunu kanıtlar ya da siz yanlış olduğunu kanıtlarsınız.
Ancak şu bir gerçek ki bu tarz suçlama konularını r10 daha iyi yönetiyor ancak dediğim gibi *******'da sırf ergen üyeleri var diye böyle itham edilmesi bence yanlıştır.