mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi ya geçmiş olsun.

Nedense bende yıllardır üyeyim, hiç boş yere ban yediğimi hatırlamıyorum.
Yoksa siz bardağın boş tarafını mı görüyorsunuz sadece?
Ben yaşadıklarımı söyledim, sizin orayla ticari ilişkinizi bilemem !
Konu açıldı bende yorum yaptım benimle ticaret yapan bilir sıkıntı tüne