Hadi ya geçmiş olsun.
Nedense bende yıllardır üyeyim, hiç boş yere ban yediğimi hatırlamıyorum.
Yoksa siz bardağın boş tarafını mı görüyorsunuz sadece?
Ben yaşadıklarımı söyledim, sizin orayla ticari ilişkinizi bilemem !
Konu açıldı bende yorum yaptım benimle ticaret yapan bilir sıkıntı tüne