Hocam yanlış anlamayın da yapmadığınız ne malum ? Nasıl ispatlayabilirsiniz yapmadığınızı ? Adam size neden iftira atsın ? Sizinle herhangi bir konuda alıp veremediği mi var ? Adam diyor ki kendim bi tablo oluşturdum renklendirdim felan diyor. Bunun aynısnı baksa dahi yapamaz diyo. Kopya sitede buna rastladım diyor. Ben olsam bende yaptığım birşeyi asla unutmam (CSS'ini HTML'ini YAPISINI) . İftira atıyorsa da Allah'ından bulsun.