Piyano daha iyidir.
Kemana akord yaptırsanız da teller oturana kadar akord atar.
Ayrıca teller metal olduğu için ısı değişimine de duyarlıdır akord atabilir.
Bir enstrüman çalmaya niyetliyseniz müzik kulağınız olmalı, ve müzik kulağınız varsa akord yapmak çok zor değildir.
Referans notayı dinleuyip kendi teliniz aynı notayı verene kadar sıkarsınız teli.
Ben piyano ve keman arasında kalsam kesinlikle piyanoyu tercih ederdim.
Hatta piyanoya da gerek yok eve kaliteli bir org alıp başlayabilirsiniz.
Keman tek başına çalındığında piyano kadar tat vermez.
Piyano da 2 elinizi beraber kullanır aynı anda 10 farklı ses kadar çıkartabilirsiniz.
Kemanda aynı anda basabileceğiniz nota sayısı 2 dir.
Ben eve org alıp piyanoya başlar ileride imkan bulunca bir piyano alırdım öğrendim dediğimde.
Bir de Ukrayna'dan olduğunuz görünüyor profilinizde. Eğer öyleyse kesinlikle piyano. Orada hem piyanolar ucuz hem kaliteli piyano dersleri sudan ucuz.