Çok yakın bir arkadaşım çalıyor. 50-100 TL'lik kemanların işinizi göreceğini sanmıyorum. 250-300 TL'lik en azından 1 sene sizi idare edebilir. Ses problem olacaksa dijitalleri var onları tercih edebilirsiniz ama biraz pahalıdır.
Telleri ayarlı geliyor mu bilmiyorum ama arkadaşım ilk internetten aldığında bir müzik marketine gidip ayarlatmıştı. Siz de o şekilde yapabilirsiniz.
Ayrıca bu yaz bende piyano kurslarına başlayacağım. Bence hangisine ilginiz daha fazla ise onunla başlamanız daha iyi olacaktır.
Bu arada bende buradan sorayım NEY üfleyen var mı? Birkaç şey sormak istiyorum