sli veya crossfire yaptığınızda 2. ekran kartının %30 oranında gücünü kullanabilirsiniz. var olan ekran kartınızı satıp daha iyisini almanız hem daha hesaplı hem de daha performanslı olabilir. kolay gelsin.