heh soyle, rutbeni bil :-) oraya insani bir aciklama yapsaydin whois bilgileri hala benim bilgiler diye, hic sorun olmucakti. ulkede kendini anlatma zorlugu yasayan cok adam olunca illa tartismak gerekiyor sorun cozmek icin.