Ty3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ırkçılık vs. Olduğu için degil komik olduğu icin paylaştım. Zaten altada yazdım Alintidir diye.
Komik olan yeri ben kaçırdım sanırım.