DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu ırkçı paylaşımlardan nefret ediyorum.
Ben ırkçılık vs. Olduğu için degil komik olduğu icin paylaştım. Zaten altada yazdım Alintidir diye.